طراحی سایت

ساخت وبلاگ

طراحی سایت داینامیک

طراحی سایت داینامیک یا پویا یکی از تخصصی ترین خدمات شرکت طراحی وب سایت کار است که توسط آخرین تکنولوژی و زبان های برنامه نویسی انجام می شود.

طراحی سایت داینامیک

طراحی سایت داینامیک چیست؟ سایت داینامیک چه تفاوتی با سایت استاتیک دارد؟ چرا باید طراحی سایت داینامیک انجام بدهیم؟

طراحی سایت داینامیک یا همان سایت پویا، سایتی که به کارفرما امکانات تغییر و ویرایش مطالب و محتویات داخلی سایت را می دهد و او می تواند بسته به نیاز خودش آن را تغییر دهد. البته تغییر در طراحی سایت داینامیک توسط کارفرما دارای محدودیت هایی و او فقط می تواند محتویات داخلی را مانند بارگذاری محصولات، مطالب داخلی صفحات یا قرار دادن وبلاگ را انجام دهد و اگر قصد تغییر در چیدمان آن را داشته باشد، چون کدنویسی سایت با او نبوده باید از طراح خود بخواهد که تغییرات اضافه را انجام دهد.

حتی اگر کارفرما دانش کدنویسی را داشته باشد، هر تغییر در داخل کد نیازمند صرف وقت زیادی است که باید انجام شود.طراحی سایت  داینامیک یکی از تخصصی ترین خدماتی که توسط سایت کار انجام می شود.

تمامی سایت های داینامیک طراحی شده توسط سایت کار دارای پنل مدیریتی خاص است که مدیر سایت به راحتی میتواند مطالب داخلی را مطابق آنچه که تمایل دارد، تغییر دهد.

طراحی سایت...
ما را در سایت طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت داینامیک,تفاوت طراحی سایت داینامیک با استاتیک, نویسنده : شایسته sitekar بازدید : 134 تاريخ : يکشنبه 15 اسفند 1395 ساعت: 15:04

تحقیقات بازار به فرایند جمع آوری، تحلیل، محصول و خدمات جهت فروش در مورد مضتریان گدشته و حال گفته می شود. تحقیقات بازار دارای مراحل مختلف است.

تحقیقات بازار

تحقیقات بازار به فرآیند جمع آوری، تحلیل و تفسیر در مورد بازار، محصول و خدمات برای فروش و همچنین در مورد مشتریان بالقوه گذشته وحال است. به عبارتی دیگر تحقیقات بازار عبارت است از تحقیق و بررسی ویژگی ها، عادت و علایق ها، موقعیت و نیازهای بازارهدف شما به همراه بررسی رقیب می باشد.

اطلاعات دقیق و درست، پایه هر کسب وکار موفقی است زیرا هر کسب و کار برای موفق تر شدن در بازار، نیازمند اطلاعات دقیق در مورد مشتریان، رقبا و صنعتی که در آن فعالیت می کند، دارد. این مساله به مدیران کمک می کند تا در خصوص شروع فعالیت خود در بازار یا انجام تغییرات در روند کاری خود بهتر تصمیم گیری کنند.

با استفاده ازتحقیقات بازار می توان داده های مناسبی را جمع آوری کرد که باعث کمک به حل مشکلات و چالش های سیستم بازاریابی آن ها می شود. در واقع استراتژی هایی مانند تقسیم کردن ( یعنی تعیین گروه های خاص درون بازار) و تمایز محصولات (ایجاد یک مزیت برای محصولات که شما را نسبت به بقیه رقبا متمایز می کند) بدون انجام تحقیقات بازار غیر ممکن است. برای خواندن ادامه این مطلب با سئوکار باشید.

طراحی سایت...
ما را در سایت طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : تحقیقات بازار,بازاریابی,مزیت های تحقیقات بازار, نویسنده : شایسته sitekar بازدید : 231 تاريخ : يکشنبه 15 اسفند 1395 ساعت: 14:58

رقص گوگل اصطلاحی جهت بازسازی رتبه بندی نتایج گوگل است. در رقص گوگل ممکن است جایگاه وب سایت ها برای چند روز نوسان داشته باشد.

رقص گوگل

رقص گوگل اصطلاح و عبارتی قدیمی است که هنوز خیلی از افراد مخصوصا مالکان سایت ها درباره آن اطلاعاتی ندارند و همیشه سوال آن ها این است که " رقص گوگل " چیست؟ اگر بخواهیم این اصطلاح را در یک جمله  تعریف کنیم، می توانیم بگوییم که رقص گوگل یعنی اینکه گوگل برای مدتی خیلی محدود که ممکن است چند ثانیه یا چند روز طول بکشد، معیار را در رتبه بندی خود ایجاد می کند که این باعث تغییرات چشمگیری در رتبه سایت می شود. ممکن است رتبه سایتی افزایش یا کاهش یابد و یا لیست نتایج گوگل حذف شود. همه این موارد یک نوع آزمایش از طرف گوگل است که انجام می شود. در ادامه با سئوکار باشید.

طراحی سایت...
ما را در سایت طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : رقص گوگل ,اهمیت رقص گوگل چیست؟, نویسنده : شایسته sitekar بازدید : 155 تاريخ : يکشنبه 15 اسفند 1395 ساعت: 14:55

بازاریابی محتوا چیست؟ یکی از تکنیک های بازاریابی بوده که با استفاده از محتوای باارزش به جذب مشتری و تعامل بیشتر با آن می پردازد.

 

بازاریابی محتوا چیست؟

بازاریابی محتوا چیست؟

بازاریابی محتوا نوعی از بازاریابی بوده که دارای فرایندی جهت ایجاد و توزیع مطالب با ارزش جهت جذب مشتری و بدست آوردن مخاطب و تعامل بیشتر با مشتری، است.

در بازاریابی محتوا، مطالبی که تولید می شوند باید با محصولات و خدمات شما کاملا در ارتباط باشد تا کاربران بتوانند با خواندن آن ها، مواردی مانند مزایا، خدمات، معایب و توضیحاتی دیگری که برای فروش محصولات و ارائه خدمات لازم است را متوجه شوند و از این رو برای استفاده یا خرید آن ها، تصمیم بگیرند. به این تکنیک که بتواند کاربر را ترغیب به خرید با استفاده مطالب سایت نماید، بازاریابی محتوا گفته می شود.

امروزه روش های جدید برای بازاریابی محتوا وجود دارد و صرفا فقط تولید محتوای  متن را شامل نمی شود. امروزه شاهد ورود شبکه های اجتماعی جدیدی مانند اینستاگرم هستیم که خود آنها نیازمند یک استراتژی برای بازاریابی محتوا است تا بتوان علاوه بر جذب کاربران جدید، فروش خود را بیشتر کرد. 

جالب است که بدانید که امروزه 86% کسب وکارهای اینترنتی از بازاریابی محتوا برای افزایش رتبه گوگل و سئو سایت خود می کنند. اگر قصد دارید با مطالب سایت خود، بهترین نتیجه را در گوگل بگیرید، باید علاوه بر با کیفیت بودن مطالب ، مطابق اصول سئو و متناسب با مخاطبان اصلی سایت شما، مطالب تولید شوند. اگر محتوا با کیفیت باشد و نیاز کاربران را برطرف نماید، آن ها به سایت شما وفادار شده و مطالب را در شبکه های اجتماعی خودشان به اشتراک می گذارند تا دیگر دوستانشان از مطالب سایت  شما استفاده کنند. امروزه شرکت ها و برندهای بزرگ، بیشتر بودجه خود را صرف بازاریابی محتوا خود می کنند.

یک نکته ای را که باید بدانیم، این است که  آگاهی و دانش مردم نسبت به گذشته بیشتر شده است و آن ها سعی می کنند که دیگر هیچ محصولی صرفا با تبلیغات بیشماری که برای آن انجام می شود، خریداری ننمایند. کاربران وقتی تبلیغ کالایی را مشاهده می کنند، اول در اینترنت ویژگی و مزایا و معایب آن را جستجو می کنند، سپس اگر متوجه شوند که این محصول نیاز آن ها را برطرف می کند، اقدام به خرید آن می کنند. پس خیلی مهم است که در سایت شما، مطالب و اطلاعات مورد نیاز برای هر محصول و خدمات را قرار دهید. این اطلاعات می تواند در قالب توضیح برای هر محصول یا بلاگ باشد. 

چگونه بازاریابی محتوا را به درستی انجام دهیم؟

بازاریابی محتوا، یکی روش های تبلیغات اینترنتی و افزایش رتبه سایت در گوگل می باشد. بازاریابی محتوا برروی تولید و منتشر  کردن محتوا باارزش، منسجم و متناسب با کاربران سایت می باشد. در واقع اگر بخواهیم یک تعریف جامع تر و بهتری از بازاریابی محتوا ارائه دهیم، می توانیم بگوییم که بازاریابی محتوا یعنی تولید و به اشتراک گذاری رایگان مطالب باارزش که متناسب با کاربران هدف سایت است به منظور تبدیل کاربران به مشتریان واقعی می باشد تا باعث فروش محصول و خدمات و بهینه سازی سایت در گوگل گردد.

اولین مرحله در بازاریابی محتوا چیست؟

به طور کلی اولین مرحله در هر سیستم بازاریابی، شناخت کاربران است. در بازاریابی محتوا هم به همین صورت است. شما اول باید بدانید که برای چه افرادی قصد نوشتن دارید. کاربران شما به دنبال چه چیزی در خصوص محصول و خدمات شما می گردند. بعد از شناخت کاربر، سپس باید به سراغ شبکه های بگردید که مخاطبان اصلی سایت شما در آنجا فعالیت بیشتری دارند. نوشتن محتوا متناسب در این شبکه ها هم خیلی مهم است و تفاوت ها بسیار مهمی با تولید بلاگ در سایت اصلی دارند. پس درک و شناخت انواع کاربران، نیاز و روش های تبلیغاتی، اولین مرحله قبل از شروع به کار می باشد.

طراحی سایت...
ما را در سایت طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : بازاریابی محتوا,استراتژی بازاریابی محتوا, نویسنده : شایسته sitekar بازدید : 254 تاريخ : چهارشنبه 4 اسفند 1395 ساعت: 10:58

سئو سایت به استراتژی ها، تکنیک ها و تاکتیک های که جهت افزایش تعداد بازدیدکنندگان برای بدست آوردن جایگاه های بالا در موتورهای جستجو است، گفته می شود. سئو سایت باعث ظاهر شدن وب سایت ها در موتورهای جستجو شده که متعاقبا به رونق کسب و کارها کمک بزرگی خواهد کرد.  سئو سایت باعث می شود هنگامی که کلمات کلیدی شما جستجو شد، وب سایت شما در صفحه نخست موتورهای جستجو ظاهر شود. خدمات سئو سایت در واقع فعالیت هایی است که به دو دسته تقسیم می شود:

1- سئو سایت داخلی

 2- سئو سایت خارجی

 شرکت سئوکار به صورت تخصصی با استفاده از کادری مجرب در زمینه سئو و بهینه سازی سایت دارای تجربه های زیادی بوده و به رونق کسب و کار شما کمک خواهد کرد. هدف ما قراردادن کلمات کلیدی مورد نظر شما   جزو رتبه های نخست موتورهای جستجو است.

http://seokar.com/

طراحی سایت...
ما را در سایت طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : سئو,سئو سایت,سئو وبسایت, نویسنده : شایسته sitekar بازدید : 148 تاريخ : چهارشنبه 4 اسفند 1395 ساعت: 10:55

راه اندازی شرکت طراحی سایت علاوه بر نیازمند بودن به داشتن تیم متخصص، باید نکاتی را مانند تسلط بر فروش، دانش مهارت مدیریتی و غیره را نیز داشته باشد.

 

شرکت طراحی سایت

راه اندازی شرکت طراحی سایت در نگاه اول شاید خیلی ساده به نظر بیاید. ممکن است که فکر کنید که شما نیاز به یک طراح، برنامه نویس و بازاریاب دارید و بعد شروع کنید به کدنویسی و طراحی سایت و تمام. در واقع اگر به همین راحتی بود، امروزه  ما الان تعدادی زیادی شرکت طراحی سایت در کشور داشتیم، هر چند الان که تعداد این  شرکت ها هم زیاد می باشند ولی بیشتر آن ها بعد از یک سال، شرکت خود را بسته و به سراغ کار دیگری می روند.

متاسفانه بسیاری از افرادی که به صورت فریلنسر فعالیت می کردند، بعد از مدتی به فکر راه اندازی یک شرکت طراحی سایت می افتند و با چند تا از دوستان خود  که هیچکدام تجربه ای کافی در این زمینه را ندارند، شرکت را راه اندازی می کنند.

طراحی سایت، فقط ساخت صفحات و تحویل آن به مشتری نمی باشد. به غیر از بازاریابی، مشکلاتی مانند امنیت، درست کار کردن تمامی فعالیت مانند خرید آنلاین، سرعت بارگذاری سایت و غیره از تمامی مسائلی هستند که هر مدیر شرکت طراحی سایت باید به آن ها توجه ویژه ای داشته است و از این رو بعضی از فریلنسرها و افراد ترجیح می دهند که تا آخر عمر به همان صورت دورکاری یا کارمندی کار خود را ادامه دهند تا اینکه بخواهند برای خود یک شرکت طراحی سایت راه اندازی کرده و خود را در بین مشکلات قراربدهند.

البته ما قصد نداریم که بیان کنیم اصلا به فکر راه اندازی شرکت طراحی سایت نباشید. به هر حال این هم یک نوع کسب و کار است و سختی های خاص خودش را دارد. در واقع دراین مقاله آموزش طراحی وب سایت ، برای فریلنسرها قصد داریم نکاتی را بیان کنیم قبل از راه اندازی  شرکت آن ها را در نظر بگیرند.

طراحی سایت...
ما را در سایت طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی وب سایت,طراحی , سایت, نویسنده : شایسته sitekar بازدید : 128 تاريخ : چهارشنبه 4 اسفند 1395 ساعت: 10:53

طراحی سایت شخصی که به عنوان کارت ویزیت الکترونیکی مطرح می شود. طراحی سایت شخصی با اصول سئو و دسته بندی مطالب یکی از خدمات تخصصی شرکت سایت کار می باشد.

طراحی سایت شخصی چیست؟ رابطه طراحی سایت شخصی با حرفه ای شدن چیست؟ چه افرادی نیاز به سایت شخصی دارند؟

شما اگر قبلا می خواستید خود را معرفی کنید یا شماره ای به کسی بدهید، از کارت ویزیت استفاده می کردید که در آن اطلاعات تماس کاری شما درج شده بود. اگر هم کارت ویزیت نداشتید، مجبور شدید اطلاعات تماس خود را برروی کاغذ بنویسید. میدانیم که از اینکه مجبور بودید روی کاغذ اطلاعات کاری خود را بنویسید، خجالت زده می شدید. چونکه به خود قول داده بودید حرفه ای کار کنید و یک شخص حرفه ای هیچگاه روی یک تیکه کاغذ اطلاعات تماس کاری که نشان دهنده هویت اوست، نمی نویسد.

اگر شما در کار خود یک شخص حرفه ای هستید و به دنبال این هستید که خود را حرفه ای و متمایز از بقیه معرفی کنید، توصیه ما به شما این است که همی الان اقدام به طراحی سایت شخصی کنید.

طراحی سایت شخصی با اصول سئو یکی از خدماتی است که به صورت تخصصی توسط شرکت سایت کار انجام می شود.

طراحی سایت...
ما را در سایت طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شایسته sitekar بازدید : 112 تاريخ : چهارشنبه 4 اسفند 1395 ساعت: 10:49

طراحی سایت ارزان مطابق با آخرین متد های گوگل و سئو. پنل طراحی سایت ارزان دارای تمامی امکانات اولیه که هر مشتری به آن نیاز دارد می باشد.

طراحی سایت ارزان چیست؟ امروزه خیلی از شرکت ها و فروشگاه ها برای ادامه فعالیت ، اقدام به طراحی سایت برای کسب وکار خود کرده اند. بیشتر این کسب وکار قصد دارند که یک سایت اختصاصی برای خود داشته باشند اما به دلیل بالا بودن هزینه طراحی سایت و  اینکه بودجه کافی برای این کار را ندارند، از داشتن سایت منصرف می گردند یا به دنبال شرکتی می گردند که برای آنها یک سایت ارزان طراحی نماید.

برای همین مالکان وب سایت ها از قالب های آماده برای طراحی سایت خود استفاده می کنند که متاسفانه چون آشنایی با کدنویسی ندارند، نمی توانند قالب مطابق ایده خود تغییر دهند. طراحی سایت ارزان یکی از خدماتی است که شرکت سایت کار به مشتریان خود ارائه می دهند.

ما به شرکت ها و فروشگاه هایی که بودجه کافی برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود در شروع کار ندارند، پکیج های طراحی سایت ارزان قیمت خود را پیشنهاد می کنیم. امکانات این پکیج ها به هیچ وجه از دیگر سایت ها کمتر نیست فقط تنها تفاوت آن ها در استفاده از امکانات حرفه ای است.

قبل از اقدام به طراحی سایت، اول باید هدف خود را مشخص کنید. اگر هدف شما فقط معرفی شرکت و محصولات به تعدادی از مشتریان خاص است، ما پکیج های طراحی سایت ارزان خود را به شما پیشنهاد می کنیم. اگر هم قصد ایجاد امکان خرید آنلاین را دارید، ما به شما توصیه می کنیم که ابتدا یک سایت ارزان با امکانات اولیه برای خود ایجاد کنید سپس بسته به نوع مخاطب و هدف نهایی خود، امکانات را به مراتب اضافه کنید.

سوالاتی که اغلب در خصوص طراحی سایت ارزان پرسیده می شود

طراحی سایت...
ما را در سایت طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت ارزان,طراحی سایت, نویسنده : شایسته sitekar بازدید : 129 تاريخ : چهارشنبه 4 اسفند 1395 ساعت: 10:32